Spolupráce škol a firem
OP TAK – Spolupráce škol a firem | Výzva I
Místo realizace
Území celé České republiky
(mimo hl. m. Praha)
Velikost dotace
- Míra podpory: 60/70 % dle velikosti žadatele
- Výše dotace: 0,5 – 10 mil. Kč
Příjem žádostí
17. 05. 2023 - 29. 2. 2024
Chcete dotaci nebo máte svůj projekt? Zkonzultujte ho s námi.
Vhodný žadatel
Malé a střední podniky, které mají min. 2 uzavřená účetní období.
Způsobilé výdaje
Osobní náklady - Smluvní plnění instruktorů a lektorů – musí být v pracovně právním vztahů (pracovní smlouva, a DPP, DPČ) – do způsobilých výdajů lze zahrnout pouze odučené hodiny při praktické výuce studentů, nikoliv zaměstnanců či externích osob.
Služby - Náklady lektorů za uskutečněná vyučování, které jsou poskytována na základě smlouvy o poskytování služby. Maximální sazba fakturované hodiny 650 Kč/hod ((vyučovací hodina 60 min = 15 minut příprava + 45 min vzdělávání studentů).
Materiál
- Drobný hmotný majetek
- Nábytek
- Hardware
- Software
- Materiál nezbytný pro výuku (nezahrnuje kancelářské potřeby, tonery…)
Odpisy
- Daňové odpisy dlouhodobého majetku, respektivně jejich část za vyučovací dny. Pouze u technologií, které nebyly pořízeny v rámci žádné dotace z veřejných zdrojů.
A dále v rámci podpory de minimis:
- Stavební úpravy
- Stavební úpravy pro potřeby praktické výuky žáků, např. úpravy vnitřních příček, výměna podlahové krytiny, zajištění prostor včetně šatena a sociálního zařízení apod.
- Maximální výdaje 1 mil. Kč.
- Nepatří sem opravy farásy, terénní úpravy, přístavby apod.
- Stroje a zařízení
- Pořízení nezbytné strojní a technlogického vybavení potřebné pro praktickou výzku.
- Max. výše 70 % celkových způsobilých výdajů.
- Nepřímé náklady
- Nárokuje se v podobě paušální sazby – 7 % z přímých způsobilých nákladů
- Publicita
- Mzdy administrativních pracovníků (účetní, projektový manažer apod..
- Drobný hmotný majetek určený k okamžité spotřebě (papír, kancelářské potřeby, …)
- Výdaje na realizaci VŘ a poradenské služby
- Pronájem prostor pro administrativní realizaci projektu (a s tím souvisejících služeb – energie, voda, internetové a telefonické připojení, úklid prostor…)
- Vnitrostátní a zahraniční cestovní náklady
- Odpisy v případě, že nejsou dle GBER způsobilé
- Bankovní poplatky a další správní poplatky, které nejsou nezbytné pro realizaci projektu (ověřování dokumentů, poplatek za vedení účtu apod.)
- Marketing, propagace